Parempaa asiakaspalvelua ja enemmän myyntitapaamisia.

Mitä helpommaksi ja joustavammaksi palveluajan tai myyntitapaamisen sopiminen tehdään asiakkaalle, sitä pienempi kynnys asiakkaalla on varata aika. Toimiva ajanvaraus vähentää myös peruutuksia ja unohduksia, kun tiedon kulusta huolehditaan automaattisesti. 

Office 365:n mukana tuleva sovellus Bookings tarjoaa asiakkaillesi mahdollisuuden sopia tapaamisia ja varata aikoja myös silloin, kun et voi vastata puhelimeen tai sähköpostiin.

Verkkosivu on helppokäyttöinen: asiakas valitsee ensin haluamansa palvelun ja sitten päivämäärän ja kellonajan, jolloin sinä tai joku henkilökuntasi jäsen voi tarjota kyseisen palvelun, antaa yhteystietonsa ja varaa sitten itselleen kyseisen ajan. Asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus lisätä ajankohta omaan kalenteriinsa, ja muistutukset ajanvarauksesta tulevat sähköposteihin automaattisesti.

 

 

Varaussivun voi myös upottaa kopioimalla sovelluksesta valmiin koodin ja liittämällä sen facebook- tai nettisivuillesi. Jos asiakas haluaa varata ajan puhelimessa, voit hoitaa sen myös sovelluksesta itse, jolloin samat muistutukset toimivat automaattisesti. 

Sekä varausten ylläpito että varaussivut toimivat myös mobiililaitteissa. 

Käyttökohteita

  • Kevyt ajanvarausjärjestelmä palveluyrityksille, kuten kampaamot, hammaslääkäriasemat, kauneushoitolat, asianajotoimistot, rahoituspalveluyritykset, konsultit ja autokorjaamot
  • Myyntitapaamisten varausmahdollisuus varaussivulla, nettisivuilla tai sosiaalisessa mediassa
  • Yhteistyökumppaneiden tapaamisten varaus

Bookings verkkosivuilla

Tässä esimerkki, kuinka Bookings näkyy verkkosivuilla. Lomakkeella voit myös samalla varata ajan tarkempaan esittelyyn.

 

Data Group 05.06.2018