Jaa sisältö

Kun tietoa ja hoidettavia asioita on paljon, on tärkeää, että tieto kulkee vaivattomasti ja mahdollisimman yksinkertaisesti.

Kuinka tieto saadaan kulkemaan vaivattomammin asiakkaidesi, kumppaneidesi ja työntekijöidesi välillä? Tiesitkö että Office 365 tarjoaa paljon muutakin kuin tutut toimistosovellukset Wordin, Excelin ja Powerpointin? Useimmat näistä sisältyvät todennäköisesti jo nykyiseen tilaukseesi.

Kaikki viestintää helpottavat välineet ovat saatavana meiltä yhtenäisenä palveluna, jossa tiedot ja toiminnot yhdistyvät turvallisesti toisiinsa, ja ratkaisun toimivuudesta huolehditaan paikallisen asiantuntijamme toimesta.

Tässä muutamia poimintoja toimintatavoista ja palveluista, jotka tehostavat viestintääsi.

Yksi paikka projekteille, töiden jakamiselle, tiedostoille, keskusteluille ja etäpalavereille

Hyvä tiedonkulku lisää ihmisten vuorovaikutusta ja ideoiden syntyä, auttaa pitämään projektit järjestyksessä ja vähentää organisointiin kuluvaa aikaa.

Teamsissa voi pitää yhteyttä keskusteluiden, puheluiden ja kokousten avulla ryhmän jäsenten kesken, yksityisesti tai pienryhmissä. Verkkokokoukset ovat nopeita aloittaa, ja niihin voi liittyä millä tahansa laitteella. Tietoa voi jakaa helposti ja organisoidusti: Jokaiselle projektille tai tiimille voidaan tehdä oma osionsa, joissa tieto ja ideat kulkevat vapaasti. Tiedostot ovat kaikkien tiimin jäsenten nähtävissä ja muokattavissa. Tietoja voidaan jakaa helposti myös tiimin ulkopuolelle.

Lue lisää

Ole enemmän yhteydessä asiakkaasi kanssa

Mitä helpommaksi ja joustavammaksi palveluajan tai myyntitapaamisen sopiminen tehdään asiakkaalle, sitä pienempi kynnys asiakkaalla on varata aika. Toimiva ajanvaraus vähentää myös peruutuksia ja unohduksia, kun tiedon kulusta huolehditaan automaattisesti.

Bookings tarjoaa asiakkaillesi mahdollisuuden sopia tapaamisia ja varata aikoja myös silloin, kun et voi vastata puhelimeen tai sähköpostiin. Asiakkaasi voivat varata aikoja kalenteristasi itsenäisesti, vaikkapa nettisivujen tai Facebookin välityksellä.

Lue lisää

Organisoi työntekijöiden tehtäviä ja aikatauluja keskitetysti, pysy ajan tasalla projektien edistymisestä

StaffHub:n avulla on helppo hallinnoida yrityksen työntekijöiden tehtäviä. Työntekijät näkevät kaikki omat työvuoronsa, ja samassa ovat myös kaikki tärkeät tiedot ja ohjeet työtehtävistä. Työntekijät voivat vaihtaa vuoroja halutessaan työkavereiden kanssa mobiilisovelluksesta. Vuoromuutokset hyväksytetään aina työnjohdolla, ja tieto niistä kulkee kaikille tiimin jäsenille.

Sovelluksen avulla työntekijät voivat jakaa ideoita, oppia toisiltaan ja saada tietoa ajankohtaisista asioista. Voit tarjota henkilöstöresursseja ja koulutussisältöjä, joiden avulla työntekijät suoriutuvat työtehtävistään paremmin.

Lue lisää

Keskitetty laitehallinta helpottaa laitteiden käyttöönottoa, hallintaa, ja tietoturvallista työskentelyä

Kaikki asetukset, ohjelmat, päivitykset, oikeudet yms. ladataan pilvestä yhdellä käyttäjätunnuksella, eikä käyttäjän tarvitse käyttää aikaa asennuksiin, asetuksiin tai eri palveluihin kirjautumiseen. Hoidamme tekniikan niin, että käyttäjä voi keskittyä pelkästään työhönsä.

Lue lisää

Jaa sisältö